Solen tittar i alla fall fram idag

God morgon eller god middag, vilket ni föredrar!

Idag kom jag upp kl 7, och inte har jag somnat på soffan heller! Men med tanke på att jag somnade på soffan innan klockan var åtta igårkväll och sedan gick och lade mig innan kl 21:30, så kanske det inte är så konstigt, hehe. Det händer inte ofta jag somnar så tidigt men igår var jag så totalt slut så jag kunde inte hålla mig vaken längre efter att vi ätit kvällsmat. Det är i sig inte heller så konstigt med tanke på att jag är lite kass idag. Jag har varit förklyd nu i några dagar men trodde inte det skulle bli värre, men idag är jag alltså kass.

Så idag har jag hittills mest legat på soffan och degat framför en film och snörvlat, men solen har i alla fall tittat fram idag så jag är optimistisk! För de senaste veckorna har här regnat utan dess like och på många ställen längs med kusterna i Spanien och på öarna så har det varit stora översvämningar och stora skador av allt vatten. Hoppas verkligen våren är på väg nu med sin sol och gröna åkrar!

I onsdags var jag och Carlos då och tränade efter jobbet. Jag förnyade mitt gymkort i 3 månader till och Carlos skrev äntligen upp sig för att följa med mig! Vi gick på spinning som jag ännu inte varit på här. FY VAD JOBBIGT! Jag svettades som en gris och trodde jag skulle spy hahaha och detta med bara en halvtimmes spinning! Det tog bra i alla fall men jag tror min förkylning gjorde att jag blev ännu mer slut än jag borde för efteråt skakade jag i hela kroppen. Jag hade velat gå på pilates idag, men får tyvärr hoppa det... typiskt att man ska bli kass...

Igår gjorde jag inte så mycket mer än jobba för som sagt somnade jag direkt efter kvällsmaten hihi. Carlos var på möte med grannarna för att prata om renoveringen som ska göras på byggnaden snart. Måste fråga honom vad de kom fram till. Men som jag berättade förra gången jag va där så bara diskuterar de samma struntsaker fram och tillbaka, fram och tillbaka och pratar i munnen på varandra, så jag ville inte gå dit, förutom det faktum att jag nog hade somnat stående om jag gått dit igår hihi.

Men men, hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan gå på middagen som jag ska ha med mina jobbarkompisar! Vi ska på mexikansk restaurang, men mer om det nästa gång!

Ha en bra fortsatt dag allihop!

Fin de mar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0