Problem att sova? hmm..

Hej hej!

Idag är jag trött... men det är mitt eget fel...  idag jobbar jag morgonskift och var tvungen att gå upp kl 5. Usch, vad tidigt! Men det var inte den enda anledningen till min trötthet. Jag har lite problem att vända tillbaka till dagsrytmen efter nattskift och dum som man är så somnar man alltid på soffan igen även om man försöker med att gå upp tidigt. Så igår sov jag hela 5 timmar på soffan och därmed vaknade jag kl 3 inatt och kunde inte somna om... men men.. inatt ska jag nog kunna sova!

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, med tanke på att jag sovit så mycket på dagarna hehe. Men jag har kommit på att jag måste ta och lägga upp lite bilder här, för det blir lite tråkigt med bara massa text, problemet är bara att jag nästan alltid skriver från jobbet och här har jag inga bilder... men jag ska se om jag inte kan bättra mig lite...  för er som har facebook har jag i alla fall lagt upp lite bilder där.


Ikväll blir det nog träning, äntligen ska jag komma igång igen efter att ha varit hemma i Sverige och sedan haft nattskift. Ska bli skönt, även om jag är lite förkyld så får nog ta det lite lugnt tror jag.

Ha en bra dag så hoppas jag att nästa inlägg blir lite mer intressant.. haha.

Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: hanna

hehe.. känner igen min syrra.. morgontrött och somnar lite överallt :) puss puss på dig! snart ses vi!

2010-02-24 @ 14:14:27
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0