Nu kommer hösten!

Hej hopp!

Ja nu var det några dagar sedan jag skrev. I lördags morse kom jag hem efter mitt sista nattpass och jag sov endast 3 timmar för att försöka vända tillbaka på dygnet. På dagen var vi och handlade lite allt möjligt som behövdes här hemma och på kvällen gick vi en runda till festligheterna här i byn som var i full gång. Det var roligt att se så mycket folk ute på gatorna här för det är det inte så ofta hehe. Vi mötte Carlos bror med familj också uppe på torget där ett band spelade livemusik.
På söndagen tog vi det ganska lugnt, vi hade tänkt åka ut med motorcykeln en runda men det var dåligt väder och jag var ganska trött efter att ha sovit för lite, så vi var mest hemma. Vi gick en lång runda på kvällen och sedan gjorde vi mat och satte oss och myste framför TV:n.

Jag har sedan varit ledig måndag och tisdag denna veckan, vilket var bra eftersom de äntligen kom och bytte våra fönster! Så nu har vi nya fina fönster i aluminium (fast vitmålade då alltså). Det är så skönt att äntligen få det gjort. Nu behöver vi måla om och skaffa lite nya möbler också :O)  Ska bli skoj!

Onsdag och torsdag har jag jobbat eftermiddag och på morgonen har jag städat lite och så eftersom hela lägenheten är full med byggdamm nu, usch! hehe

Jag ska se om jag kan hitta lite foton på hur det såg ut innan vi fick nya fönster och sen ta lite foton nu efteråt, så att ni kan få se skillnaden.

Förresten så har det blivit mycket kallare här den senaste veckan, brrr.... nu kommer hösten hit också! och det har börjat regna lite då och då, men det kan behövas för allt är så torrt efter sommaren.

Nu måste jag hoppa in i duschen för snart ska jag jobba!

Ha det så bra!
Fin de mar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0