Måndag morgon

Hej svejs, clownfejs!

Hoppas att ni hade en härlig helg!
Själv har jag ju jobbat i helgen, men den har ändå varit hyfsad. Nu är det måndagsmorgon och man sitter och halvslumrar framför datorn på jobbet. Ja, visst är det väl härligt med måndagsmorgonar! :O) hihi

I lördags åkte jag och Carlos och handlade lite kläder, presenter och annat framåt kvällen. Jag jobbade ju till kl 15 och när jag kom hem hade Carlos gjort mat till mig och efter det kröp jag upp i soffan bredvid honom och såg en film på tvn medan han sov siesta. Sen åkte vi som sagt och handlade. Jag hittade en vinterjacka i mörkblått, jättefin. Sen köpte jag två tunna polojumprar till att ha under nu till vintern. jag hittade också några julklappar, så även om det är mycket kvar att köpa så har jag i alla fall kommit igång! hehe Vi köpte också en present till Carlos systerdotter, som vi skulle på kalas till dagen efter. 

Igår, söndag, jobbade jag också till kl 15. Sedan blev det lunch framför en film på tvn igen medan Carlos som vanligt sov siesta som han brukar på helgen. Framåt kvällen kom Carlos föräldrar och hans bror José med flickvän förbi för att se på våra förbättringar av lägenheten. De tyckte att den hade blivit fin. Efteråt åkte vi bort till Carlos andra bror, Ángel, som bor i Meco liksom vi, för att fira hans dotter Diana på födelsedagen. Det bjöds på tapas och tårta och det blev mycket stoj och stim som det brukar. En trevlig kväll i alla fall! Och efteråt kom också Carlos syster Rosa med familj förbi vårt för att se hur lägenheten hade blivi, innan de fortsatte hemåt.

Nej, om man skulle ta och arbeta lite, eller vad säger ni?
Hoppas ni får en bra vecka!

Fin de mar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0