Myshelg

God morgon alla glada!

Här kommer en liten redogörelse för hur helgen har varit.
I fredags slappade vi bara och kollade på tv på kvällen. Mysigt!

I lördags var vi hos Anna på eftermiddagen och badade i hennes pool och solade lite. Ida K var också där. Vi hade tagit med oss lite tinto de verano (rödvin blandat med en slags sockerdricka, mumsigt uppfriskande när det är varmt) och kanelbullar som mormor hade skickat med mamma o pappa när de var här. Oj oj oj vad gott det var!
På kvällen åt jag och Carlos tapas och sen mötte vi upp Ida K och hennes kompis för att ta en öl på en av de många uteserveringarna som finns på sommaren i Madrid. Vid ett-tiden åkte vi hem nöjda och glada med dagen.

Igår, söndag, var vi bara hemma. Vi städade lägenheten vilket behövdes och jag läste massor i den andra Stieg Larsson boken som är så spännande att jag inte riktigt kan slita mig ifrån den. På kvällen kollade vi lite på fotbollen på tv:n och avslutade sedan med en komedifilm innan det var dags för sängen.

Nu sitter jag på jobbet och plitar lite här medan jag väntar på nästa samtal. Undrar varifrån de ringer härnäst..... kanske Polen, Israel eller möjligtvis Finland? Kanske blir det Sverige.
Idag slutar jag kl 18:00... så det är ganska många timmar kvar....

Ha en bra dag allihop!

Pöss och kram!
Fin de mar!


Kommentarer
Postat av: daniel

nu börjar det hända lite i denna bloggen ;) skönt att höra att det är fler än vi som slappar ;)

2009-06-29 @ 17:32:32
Postat av: Hanna

trevlig helg ni verkar haft :)

2009-07-01 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0