Jobba, jobba

Tjolahopp!

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag har jobbat från 07:00 till 15:00. Är lite trött nu efter att ha jobbat morgonskiftet nu i ungefär en månad. Jo, för numera jobbar jag skift; morgon och kväll, samt natt en vecka varannan månad. Det går bra hittills tycker jag. Jag är lite trött på morgonen bara hihi, som de flesta av er säkert redan vet :O)

Idag hämtade Carlos upp mig efter jobbet och vi åkte till Makro och åt, ett ställe vi brukar käka på speciellt på fredagar och där man får två rätter, efterrätt, bröd och dricka för ca 9 euro/person. Men idag delade vi på en meny för vi var inte jättehungriga och när man äter en hel meny själv så blir man så mätt så man inte kan röra sig och behöver sova siesta akut efteråt hahaha det kan mamma och pappa intyga ;O)
Eftersom det var så mycket trafik på vägarna så stannade vi och gick lite i affären intill restaurangen för att se om trafiken lugnade sig lite. När vi efter någon timme åkte hemåt stötte vi ändå på lite trafikstockning och det tog lite längre tid än vanligt att komma hem.

Ikväll blir det film och myskväll i soffan för jag är sleden! hihi
Imorgon blir det nog sol och bad vid poolen, för det är enda sättet att vara utomhus på detta ställe på sommaren, om man inte vill svettas enormt mycket och bli på dåligt humör av värmen (i alla fall i mitt fall), hehe!

Jag har hört att det ska bli varmt och skönt även i Sverige i helgen, så njut och ha det gött ni som befinner er däruppe på de nordligare breddgraderna!!

Tjenahej svej!

Fin de mar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

här e hitt sau de luar här me!

o jag e mkt bättre på att kommentera än du e iaf! :P

2009-06-26 @ 21:03:18
Postat av: daniel

ja här är det hett. Har varit det några dagar nu. Skönt men jobbigt oxå.

2009-06-29 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0