Trååååkigt

Hej alla glada! De senaste dagarna har det inte hänt så värst mycket. Jag har tränat lite som jag sa att jag skulle, men jag fick lite nackspärr så nu har jag fått hoppa träningen i två dagar så att det inte ska bli värre... typiskt! Men på måndag får jag nog sätta fart igen. Annars har jag mest jobbat och sovit... det blir inte så mycket gjort på dagarna när man börjar jobba kl 15 har jag märkt, och när man kommer hem är man trött och slappar bara en stund innan man ska sova igen. Det har i alla fall varit skönt att kunna sova på morgonen denna veckan. Idag är det lördag och jag jobbar helg, så jag sitter här på jobbet och filosoferar. Idag jobbar jag från 13:00 till 21:00, så efteråt har jag bestämt med Carlos för att gå ut och äta och sen ska vi nog ut en runda med lite kompisar, vi får se vad kvällen har att erbjuda! Hoppas ni alla har en skön sommar och en härlig helg! Själv ska jag ha min "helg" på tisdag-onsdag hehe :O) Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

verkar inte vara så rolig arbetstid faktiskt.. blir inte alls mycket av dagen när man inte har de där timmarna efter jobbet/skolan.. kvällen är ju då det händer mest liksom... hade jag börjat 15 hade jag nog sovit till 11- 12 :) haha.. jag kan inte heller träna nu.. har ju ett stort jack i hälen .. oh well.. ha det gott syster yster

2009-07-20 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0