Sista natten för denna gången

Godmorgon alla glada!

Klockan är nu 05:26 lördagen den 11:e juli 2009. Japp så är det. Det betyder att jag nu har dryga 1,5 timmar kvar på min sista natt på detta nattskift. Det har varit 7 nätter i rad med varierande mycket jobb.

I natt har det faktiskt varit lite stressigt från och till... usch! hehe

I alla fall ska det bli skönt att vända tillbaka på dygnet igen, även om jag måste säga att jag just nu trivs ganska bra med det här.... vad är det för fel på mig? hahahaha  jag tycker att det är jobbigare att gå upp kl 05:20 för att börja jobba kl 7 på morgonskiften än att jobba hela natten och sova mer än halva dagen hihi. Förutom de första nätterna då, vilka är extremt jobbiga tills man har ställt om sig.

Det ska i alla fall bli skönt att röra sig på normala tider igen och kunna träffa lite folk och umgås mer med Carlos.

Imorgon har jag sagt att jag inte ska sova så länge för att kunna vända tillbaka på dygnet.... vi får se hur det går! hihi
Nu har jag 4 härliga lediga dagar att se fram emot! Gött!

Ha en härlig dag!
Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

läste här hemma att ni har 34 grader idag.. typ varmast i europa :D haha. gött för Ida som klarar all värme tänkte jag ;)... härligt att du ska få vara mer med carlos nu. hoppas ni får ett par härliga dagar. själv hoppas jag på lite sol.. kram

2009-07-11 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0