GOD JUL!

Nu är julen här!

Äntligen är det jul!

Och regnet öser ner i Madrid, jag jobbar och ingen i min familj i närheten.... vad hemskt kan man tänka... men men, ingen Ida ger upp på julstämningen för det inte!
Nej, jag har bakat julkola att ta med till jobbet, fixat Kalle Anka såklart och så har jag ju min lilla plastgran ståendes där hemma som är så fin så! Och Carlos familj är ju faktiskt helt ok för att fira jul med också. Jag kommer i alla fall hem till nyår!
Men man kan inte ljuga och säga att jag inte hellre hade suttit hemma med resten av skaran framför en alldeles äkta julgran med massa klappar, glögg och julbord... och framför allt få fira med min älskade familj.
Kanske nästa år! Jag har ju faktiskt Carlos här, och det är jag glad för!


Jag hoppas att ni alla får en underbart härlig julafton och att resten av julen också blir härlig för den delen!

Från mig till er alla...

EN RIKTIGT GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0