Myspys

Helloooou!

Igår var en bra dag. Jag fick gjort mycket av det jag hade tänkt mig. Jag var på banken och fixade ett ärende, jag sprang en hyfsat lång runda och såg några gator i byn som jag aldrig hade sett innan, jag sökte många jobb, och jag köpte lite röda doftljus och torkade blommor som luktade gott för att överraska Carlos och göra det lite mysigt tills han kom hem. Så jag tände massa ljus, med torkade blommor runt de som stod på bordet och så fixade jag iste med hjärtansisbitar i samt skivad frukt att äta till :O)  Carlos blev jätteglad och vi satt och lyssnade på musik, åt frukt och turrón (spanskt julgodis som Carlos hade köpt med sig hem) och pratade en lång stund, mysigt! Det är verkligen värt att lägga manken till ibland för att överraska Carlos och få en underbart mysig kväll!

Idag sov jag länge på soffan efter att ha sagt hejdå till Carlos när han åkte till jobbet. Sen ringde de från Adecco i Alcalá och ville intervjua mig för ett administrativjobb så jag gjorde mig klar och åkte dit. Känns som om det gick hyfsat bra och tjejen sa att hon skulle ge företaget mitt CV, så vi får se vad som händer sen.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, gjort grönsakssoppa och slappat... fattar inte hur snabbt kvällarna går. Jag antar att det är för att jag är med Carlos :O) hehe.  Nu ska jag sätta mig en stund framför TV:n innan jag hoppar i säng, så god natt på er gott folk!

Fin de mar! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Hanna

lät som ni hade en trevlig kväll! hoppas ni får en mysig helg oxå! många kramar till dig systeryster!

2008-11-07 @ 12:39:10
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0