Nattpassen snart över igen

Hej hopp!

Nu var det ett tag sedan det hände något här på sidan igen.
Den senaste tiden har det inte hänt något särskilt. Just nu jobbar jag natt igen och detta är sista natten för denna gång. Det har varit helt ok att jobba natt men det ska ändå bli skönt att vända tillbaka på dygnet igen och återgå till den vanliga dagsrytmen.

Vad har mer hänt? Hmmm.... Carlos har köpt ett Wii tv-spel till oss så vi har spelat lite då och då därhemma. Det är skoj men jag är lite dålig förlorare så när jag förlorar kan jag bli lite tvär och sur.... vilket är mindre skoj både för mig och för Carlos som får stå ut med mig hehe.

Det är byfest i Meco denna veckan och det har varit lite alla möjliga upptåg på gång. Vi har inte hunnit med att se så mycket eftersom jag har jobbat natt och Carlos har varit ganska långt utanför Madrid och jobbat och kommit hem trött. I måndags var vi i alla fall och tittade lite på dansskolans uppvisning, det var väldigt fint och jag får sån lust att dansa själv. Vi får se om jag får tid med det framöver, det skulle va skoj!

Nu ska jag snart hem och sova lite och sen är jag ledig resten av helgen så jag hoppas att vi ska hitta på nåt skoj tillsammans! Det är inte så lätt att hitta på saker när man måste jobba helg hela tiden nämligen, men men det får gå. Ska bli skönt att vara ledig några dagar nu i alla fall!

Ha det så bra nu!

Kram och hej, leverpastej!
Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: daniel

tja, coolt med Wii ju... Jag brukar tragga på Peo o Hanna om vi ska spela Mario Cart över internet. Nu var det ett tag sedan och vi har båda lite flyttar framför oss så det dröjer väl lite innan vi spelar igen. Vilka spel har ni?

2009-09-12 @ 22:25:00
Postat av: Hanna

grattis på namnsdagen!! :)..du är ju aldrig online så man kan snacka hihi...

2009-09-14 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0