En härlig dag

Hej hopp!

Igår var det Carlos födelsedag! Nu är han hela 32 vårar, min lille sötnos. Dagen började precis som en födelsedag ska, med frukost på sängen, sång och presenter. Han fick ett spel till Wii som heter Sport Resorts eller nåt sånt och som har fler sporter och mer precision än det vanliga sportspelet. Sen fick han en inbjudan till en äventyrsrunda med klättring, linbana och annat skoj som jag tänkte vi skulle åka till någon dag när vi bägge är lediga. Han fick också den svenska filmen Ondskan på spanska och svenska så han kan träna lite hehe.
Sen åkte Carlos och jobbade medan jag gick och la mig en stund till innan jag skulle till vårdcentralen för ett blodprov. Sen sov jag några timmar till innan jag tog tag i att baka en kladdkaka till Carlos och göra wok med ris till lunch. Carlos blev glad när han kom hem och såg att jag hade dukat fint och att det blev wok till middag. han gillar min wok hehe. Jag hade köpt ljus till kladdkakan också, 32 st som han fick blåsa ut hehehe. På kvällen hade Carlos bokat bord på en restaurang och han bjöd ut mig på en dejt. Vi beställde husets meny som innehöll lite olika spännande rätter, alla jättegoda. Sen var jag proppmätt. Vi gick en liten runda och sen körde vi hem där vi tog en match i lite olika sporter på det nya Wii-spelet innan vi gick och lade oss. En väldigt lyckad dag!

Idag är det lördag och vi har haft en slappemorgon med lite Wii spel och sen gick vi en runda och hälsade på Carlos bror. Nu sitter jag på jobbet och skriver... ska jobba till kl 23:00 idag. Imorgon blir det till att gå upp tidigt och jobba istället, men då får jag eftermiddagen med Carlos sen. 

Tidigare i veckan har det varit ganska lugnt. Jag har jobbat kväll och jag har sovit mycket. Jag har varit och köpt present till Carlos såklart. I torsdags tog vi ut cyklarna för första gången på länge och vi cyklade till byn bredvid och vände. Det var så skönt att komma ut och röra lite på sig och att cykla igen. Det har varit för varmt under sommaren för att orka göra det nämligen. Nu är det lagom varmt, som den svenska sommaren :O) hehe SKÖNT!

Nu ska jag fortsätta jobba lite. Ha en fortsatt bra helg allihop!

Fin de mar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0