En händelserik vecka

Hej hopp!

Nu är det söndag igen... veckorna och dagarna bara flyger förbi! Snart ska jag ha semester!!! :O)

Denna vecka har varit ovanligt händelserik för mig, i alla fall jämfört med de senaste veckorna. Som jag har berättat innan träffade jag Jessica från jobbet i onsdags. I torsdags jobbade jag till kl 15:00, sen sov jag lite siesta eftersom jag var så trött. På kvällen åkte jag in till stan igen för att äta middag med mina jobbarkompisar på den nya avdelningen som jag jobbar på nu. Vi gick till en asiatisk restaurang och åt buffé, det var massa god mat att välja på och massa färsk frukt och annat gott till efterrätt! Jag var nöjd och proppmätt när vi hade ätit klart.

I fredags jobbade jag även då morgonskift till kl 15:00 och sen hämtade Carlos mig och vi åkte och åt på Makro tillsammans. Efteråt gick Carlos till poolen medan jag tog metron in till stan för att träffa Yesica (en av mina kompisar från tiden som utbytesstudent här i Madrid). Det var mer än en månad sedan jag hade träffat henne sist, så det fanns mycket att prata om. Vi stannade till vid halv nio och sedan begav vi oss hemåt. Jag åkte och mötte upp Carlos hos hans föräldrar och sedan åkte vi hem. En härlig dag! Men trött var jag när jag kom hem!

Igår jobbade jag och sedan hade jag tänkt att vi skulle gå till poolen men Carlos var tvungen att fixa några grejer där hemma så jag åkte hem istället efter jobbet. Sen tog jag det lugnt resten av dagen och kollade på film. Vi hann med att åka en liten runda med motorcykeln till byn intill också, för Carlos hade bytt bromsklossarna och ville testa så att bromsarna fungerade bra.

Ja, och nu sitter jag här på jobbet och plitar ner lite om de senaste dagarnas strapatser. Efter jobbet hoppas jag att vi ska till poolen för nu var det någon vecka sedan jag var där.

Ha en bra dag!
Kram och hej, leverpastej!
Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

har du semester nu? du kan väl ringa mig nån dag? du gör väl det gratis? :).. ska be peo skaffa skype så vi kan chatta lite med kamera o sådär.. algot känner ju igen alla utom dig nu när man visar foton.. vi ses för sällan. Ha det gott syster yster

2009-08-03 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0