Fin-fina bilder!

Hej allihopa! Ja, då var det dags för lite foton från vår härliga semester!
Idag kommer bilderna från de två första dagarnas utflykter. Bilderna från Portugal kommer jag att lägga upp imorgon eller på lördag förhoppningsvis. Så håll utkik!

Vi börjar med lite foton från vår härliga kanotutflykt!


Fint ställe, eller hur?


Jag i full fart med att paddla.


Carlos glassar sig medan jag gör allt jobbet... hmm... hehehe


Ball bild :O)


Vackert landskap! Det var skönt att bara glida fram sakta på vattnet med kanoten
 och njuta av tystnaden och att det var så lugnt.


Överst: Fullt med gamar fanns där. De bodde i hålen som bildats i de höga stenväggarna längs med ån. De är stora och präktiga att se sådär på nära håll.
Underst: En av många solrosodlingar som vi såg på väg till byn där vi hyrde kanoten. Vackert med all färg!


Och så avslutar vi detta avsnitt med en liten bild på oss bägge :O)


Nu fortsätter vi med lite bilder från vår dag på vattenlandet Aquopolis. Skojigt värre!


Jag och Carlos vid ingången till vattenlandet.


Jag och Ida K redo för alla vattenrutschkanor!


Jag och Carlos plaskar lite... hehe


Här var det full fart neråt! Carlos var en aning snabbare... han hade någon speciell teknik för att det skulle gå riktigt fort. :O)

Jag hoppas ni tyckte om fotona! Glöm nu inte att hålla utkik efter korten från Portugal!

Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

härliga bilder! ni verkar haft jätteskönt o skoj..när jag ser bilderna tänker jag på hur jag vill ha meeer sommar! :)

2009-08-28 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0