Sjuk, usch och fy!

Go' kväll!

I måndags hade jag som ni minns lite feber, och värre blev det, igår hade jag feber i princip hela dagen. Jag frös hela natten och vaknade vid halv sju med feber när Carlos skulle gå upp för att gå till jobbet. Jag gick och la mig i soffan efter att ha sagt hejdå till Carlos och tagit en alvedon. Där somnade jag sen om och vaknade igen vid halv elva eller så, och då hade febern lagt sig. På eftermiddagen mådde jag lite bättre och tog en dusch och när Carlos kom hem gick vi en runda till byn för Carlos skulle hämta ut biljetter till något som är en överraskning till nästa onsdag :O) jag undrar vart vi ska! I alla fall så blev jag snabbt sämre när vi kom hem och efter någon timme hade jag 40 graders feber och mådde jättedåligt. Så det blev till att av med lite kläder, en kall våt trase över pannan och ansiktet som kändes som om det kokade och fläkta med filten... febern gick sakta ner och till slut verkade alvedonen också och jag mådde bättre och kunde gå och lägga mig och somna lugnt. Usch för feber alltså! Idag har jag inte haft så mycket feber men otroligt ont i halsen och lite i öronen. Jag har sovit massor och sen kollat lite på film och nu ska jag och Carlos se ännu en film :O) mycket vila nu, så att jag blir bättre. Inte så mycket roligt dessa dagar alltså, men snart ska jag vara på benen igen!

Ha en tevlig kväll alla glada!

Fin de mar!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Krya på dig!

2008-11-13 @ 07:48:24
URL: http://danielberntsson.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej Ida! Kul att du skaffat blogg! Riktigt fin var den åxå =) Hoppas att du blir frisk snart. Ha det gott å säg till ifall du kommer över till Göteborg =) Kram

2008-11-14 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0