Städat och fint

Hallå hallå!

Idag har jag sovit länge, alldeles för länge om jag får säga det själv. Jag måste ta tag i att gå upp tidigt igen så att jag vänder tillbaka på dygnet nån gång!

I alla fall, resten av dagen har jag städat och gjort fint i lägenheten. Det blir mycket smuts och damm när man håller på med renoveringar överallt hela tiden hehe, men nu är det rent igen. Hoppas det får förbli så nu i några dagar i alla fall :O)

När jag hade städat klart ringde de från American Express och jag fick en intervju imorgon. Jobbet verkar intressant, man har hand om kundkontakt med kunder från hela Europa. Vi får se hur det går. Hoppas hoppas det går bra!

När Carlos kom hem gjorde vi tortilla de patata (potatisomelett) till kvällsmat, mmmm gott gottigott gott! Min favoritmat bland spansk mat.

Nu ikväll har jag surfat lite på nätet och myst framför TV:n med Carlos. Och snart blir det till att sova. Så natti natti på er! Hoppas ni får en bra dag imorgon!

Just det ja! Jag skulle ju visa kort på våra fina garderober! Här kommer de:

Innan
Detta en av de två små garderoberna innan den är vidgjord.
Denna garderoben har vi inne på kontoret.

Efter
Detta är den andra av de små garderoberna. Denna är renoverad
och fin :O) Detta är garderoben i sovrummet. Denna såg ut som den
förra innuti innan.

Den stora garderoben klar
Detta är den stora garderoben vi har i gästrummet när den är renoverad.
Jag glömde ta kort på den innan vi gjorde vid den, så tyvärr kan jag inte visa
er hur den såg ut innan, men den var likadan som de andra fast större :O)

Fin de mar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ser ju riktigt bra ut med så många garderober.. har ni inga i sovrummet? det blir ju mycket spring för att leta reda på rätt outfit annars ;)..jag är så nyfiken på vad ni valt för kök.. du måste ta kort så fort de är klara sen :) kram

2008-12-10 @ 10:33:08
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0